ingen rubrik...

hejhopp :)
sitter hemma i nora nu, kom igår kväll så är här under helgen och åker hem imorn igen.
men men, har inte skrivit nånting i bloggen nu på senaste tiden, har blivit dåligt med det men kan berätta lite om veckan ;)
I torsdags var det skola som vanlig och David slutade vid 2 så han fick sitta kvar i skolan och vänta på mig i två timmar :D hah <3 sen åkte vi hem till han och bara tog det lugnt. Sen följde jag med och firade hans kusin så fick träffa massa. Hah och alla mätte sig typ så David va ju oxå tvungen att göra det, 192,5 ;o jag är typ kort... jämför liksom 159,5 och 192,5 ;D hahah jag är typ till axlarna på David! haha Roligt, sen skjussade dom hem mig iaf för jag skulle foto Viktoria & Lilly till fotouppgiften i skolan. Höll på med det fram till 12 på natten typ ;/ as trött igår i skolan,  alla dampa på vård och omsorgen på morgonen och jag, jessica, denise och sara satt fram och blev bara argare och argare! :D hah sen kom David och skrämde mig, haha såg han inte när jag gick emot han :) hah sen rullade dagen på. Sara följde med mig hem efter skolan så tog vi nya kort ute bland löven till fotouppgiften :) jätte fina! haha och vi är sämst på hopp-kort ;) haha
och nästa gång jag har foto uppgift har David lovat att va modell ;) hah jag kommer tvinga han iaf ;D
Sen packade jag och sen for man ner mot bussen och tog den mot västerås och sen tåget hem :) Malin & Pontus stod där med bilen och vänta när jag kom och hemåt for vi :)

Idag blev jag väckt 20 i 10 av Pontus som sa att vi skulle till mormor om 20 minuter... jihaa! upp och hoppa in i duschen och frulle. vi kom iväg sent iaf! Sen vart det in till Nora med mormor för hon skulle shoppa lite och kolla efter en jacka så jag fick följa med som smakråd :) Det slutade med att mormor köpte en kofta och två tröjor som jag sa :) oså köpte hon en halsduk till mig oxå! snäll mormor, Vi åkte till sheirmans och köpte sallad och fika och hem till morfar. Sen åkte jag, bror och malin (och mazli) till golfbanan pontus spelade och jag och malin gick med bara! finaste vädret idag asså :D <3 underbart inge snöande som igår inte :(
hah ikväll ska jag vara med min Sanna <3 får se om jag sover hos henne, beror på hur långt jag kommer på novellskrivandet ;/ blää nu måste jag fortsätta!
PUSS <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0