Cultus <3

hejsan hoppsan :)
skrev inte igår (tror jag?) aa men hade ingen ork och inge kul att berätta i så fall :)
men idag har det hänt grejer må ni tro! har ju vart på brandstationen som vanligt på onsdagar och dagen börjar med matte för oss i grupp 2. Jag och Jessica jobbade på as bra och blev klara med allt så fick extra uppgifter ;) ahaa, mattesnillen tänker ni nu va, men nej! Tänk aldrig den tanken om mig! ;o ;)

Sen hade vi gympa, fys med Frida (Keno) eftersom Tobbe var borta och paddla och hade sig med tvåorna :) Men det var kul, sen gymmade vi efter det oxå. Sen vart det lunch, och jag, matilda, sara och jessica satt och stressa i onödan! och till slut blev det massa skratt och jaa en fin bil la Hillevi ut på fejjan ;/ hmm.. Skrattade så jag nästan dog så jag trillade på backen sen tog Linus tag i mina ben och drog om kring mig, vad man kan man säga liksom? muppar hela bunten ;) haha Sen lärde Jonathan Jessica värsta försvar grejen så den körde vi sen, hah kommer ha värsta blåmärket på höften men kul var det :D Sen SMO sista lektionen, hade lite genom gång sen gick vi mot poolen, och nu förstår jag att ni tänker ååh en varm pool. Aa jo tjena på den du!? högst kanske 15 grader ;o men på med våtdräkterna och så var det vattenlivräddning som stod på schemat :D Jag och Jessica körde på och vart klara rätt snabbt! mycket skratt men tror Patric & Markus var nog rätt nöjda med våran insatts :)

Vi var ju sista gruppen så vi hjälpte till och bära tillbaka alla grejer sen hade Patric ett snack med oss alla i gruppen och berättade att han verkligen tyckte om våran grupp och att vi var duktiga och lyssnade men hade även kul :)
ahaa go grupp 2 <3

kom hem iaf till slut och var helt död, lagade mat och sen vart det iväg igen! dans <3 gick väl helt okej men det är faktiskt svårt ;/ men kul!
Hem och sen mot Gränby för att handla med Viktoria, Felicia & Lilly och sen hem till Idol! kolla på det och plugga lite, prov i ellära imorn ;s det går säkert kanon!

Men nu ska jag ta och sova här och stänga av datorn så Sanna får sova :)
PUSS <3


jag och jessica, snygga vi vet!

haha sköning bilden! jessica livsjnutarn ;D

snyggingen själv!

godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0