degdag!!!

Tjenixen!
Sitter här framför teven och datorn, nördvarning! men det är en sån dag :)
Gråter till Extreme home makeover! :( ovanligt? nej, inte så värst.
vaknade upp vid typ 12 idag. Kom ju hem halv 3 inatt så :)

Aa kanske ska berätta lite om kvällen igår, tog en buss ner till centralstationen och mötte Hillevi, så satte vi oss och vänta på Ingrid & Fanny som missade sin buss. Så jag & Hillevi satt där nere och prata lite :) Sen drog vi oss mot stadsparken, jag kände typ inte en kotte där men alla hälsade och var glada! Sen gick jag och mötte David som kom och jag frös ju som en gris så jag fick låna hans tröja oxå! Snällt :) Ja sen drog sig alla till hum-c och det var lika kallt som vanligt! Jag hade inte blivit förvånad om det hade börjat snöa asså ;)  Jag & David stod där lite mobbat och prata med varandra mitt i klumpen och folk kom och prata en stund och drog vidare. Så gick vi upp til bänkarna och leta efter Hillevi och alla, haha sköningarna som spela gitarr och allsång ;)
hah till slut gick Hillevi med på att åka hem, och David den stackarn hade stannat kvar med mig även fast hans buss gick tidigare så tog han en senare buss hem :)

Aa och när vi kom fram till centralstationen tror ni inte att min buss slutade gå vid 22 eller ;) Typiskt men jag fick låna kvar Davids tröja så traskade jag hem när Han & Hillevi hade åkt. Pratade med Sanna på vägen hem annars hade jag aldrig vågat gått där själv:)
Kom hem och gick och la mig direkt och somnade direkt :)

Sen idag har jag inte gjort mycket. Degat, men ska ta och gå ut och gå strax känner jag :) När Extrem Home Makeover är slut det vill säga ;) haha
Får se vad som händer till kvällen oxå.
men ha en bra dag allihopa skriver senare!
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0