Dynamite

jahaa! lördag gott folk! :)
Det är lördag och kulturnatten i Uppsala och jag är i Nora ;) haha
Det gör mig absolut ingenting! :D Dagen idag kommer iaf se ut så att jag ska åka in till Örebro vid kvart i 3 sen vänta på Jennifer i 20 min sen ska vi gå och fika med Mimsan. Sounds great eller hur?
Har inte träffat dom på 3månader, och det känns jätte konstigt att inte se dom varje måndag så som vi gjort i nästan 8år. Men nu ska vi ta en fika & skratta och dansa ;) hah

Sen går jag nog och möter upp bästa vän och sen möter vi nog upp David och sen går vi på bio :)
Ska se "I rymden finns inga känslor" oavsett vad Ida säger för hon är mupp & har ingen humor! :D
haha, sen ska jag och Sanna mysa oss hem på bussen och sen hemåt :)

Vet inte vad ni tycker men jag tycker iaf att min lördag låter bra! :)
Nu ska jag ta och göra min iordning & fortsätta sjunga högt här hemma!
Ha en bra dag allihopa!
PUSS <3


våran dockdans från repet till vårshowen i maj!


och för att det är den här låten som rullar om & om här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0