fredags mys <3

tjatja :)

Fredags mys <3  skolan har gått undan, fick tillbaka vård&omsorgs provet, MVG!!!! ;o asså jag tror lärarna skämtar med mig.. för jag har aldrig vart så här bra :/  men det är väl gött det! :)
Skolan har rullat på, haha Ingrids strumpbyssor sprack oxå XD haha asså roligaste på hela dagen :D

Sen har allt rullat på, sista lektionen engelska och som vanligt sjöng vi "nu är det fredags mys.."  hah :) Sen skulle man hemåt, mötte Linus & Simon utanför och då skulle Simon med Linus hem och du skulle den stackarn gå men jag var så snäll så jag skjussade honom på min räser men vid Gränby skolan fick allt han trampa med mig bakom på! :)
haha kom hem och chilla i soffan som vanligt. Jag och Viktoria döpte om våningen!
Uppsala psykhem avdelning 3 :D haha så vi gjorde en skylt och satte upp på dörren och sen så ritade vi avalla vi som bor här oxå, sen gick jag och mötte David vid UTK, och gick hem hit igen, så satt jag och David i ena soffan och Lilly & Viktoria i andra och kolla idol :) mys!

Sen gick jag med David till bussen och gick hem igen! Cyklat till gränby med flickorna!
och nu ska vi kolla film så ha en bra kväll allihopa!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0