härliga tisdag!

godmorgon!:D
tisdag, underbara tisdag!:) haha har sovit som en gris i natt och vaknade upp vid 7 utan att klockan ringde men eftersom vi har sovmorgon idag så somnade jag om och vaknade vid 8 igen. Gick upp och tog en lång dusch, skönt! :) Sen vart det på med lite kläder och ut och äta frulle. Sen satt man där och dega vid bordet och tillbaka till rummet sen, på med andra kläder och smink och allt på! så nu är allt check och jag ska väl börja cykla till skolan om typ 10 minuter kanske :)

Börjar 20 över 10 så det är skönt :) har bara 3 lektioner idag oxå, Estet, Medicinsk grundkurs(prov idag!!) & sen Vård & omsorgs arbete med Eva <3 :D haha skönt. långa lektioner men det går fort endå.
ja så mycket hade jag att berätta och nu ska jag se till så jag får med mig allt jag behöver till skolan och sen blir det att hoppa på blixxten mckuung! ;D
Ha en bra dag allihopa!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0