I rymden finns inga känslor

jaha dagen igår vart super :)
Åkte med bussen till örebro vid kvart i 3 :) gick mot Espresso och mötte Mimsan och så satte vi oss utanför och prata lite och vänta på Jennifer. Träffade Karl! jätte länge sen jag såg honom så det var kul att se han igen :)
Sen orkade vi inte vänta på Jennifer längre så vi gick in och beställde :)
Espresso & muffins <3 :) hah
Vi fortsatte babbla på där inne och tillslut kom Jennifer :) Munnarna gick i 150 kan jag säga! Sen kom Malin oxå, och då fick hon berätta om Jennifers alla killar eftersom Jennifer vägrade så satt vi där 4 stycken tjejer och prata på, mysigt var det! :)
Sen så ringde David och så kramdes jag hejdå till flickorna och gick och mötte han och Sanna på vägen :) Sen gick vi och tog ut våra biljetter och satte oss och vänta och jag och Sanna prata på som vanligt :'D hahah
Det hade ju trotts allt gått 2 veckor sen sist! David fick bara lyssna på oss den stackarn :') haha

Sen bion då, riktigt bra! Helt klart värd att se! Rolig vissa stunder och ja helt enkelt bra! Sanna vart kär i Bill Skarsgård som spelar Simon i filmen :)
Sen gick vi med David bort mot donken och sen så gick vi mot bussen och på vägen hem pratade vi på som aldrig förr då med :) Och busschauffören kollade typ hela tiden ;o visst jag och Sanna är ju rätt snygga oså men han behövde väl inte kolla så mycket ;/ HAH!!

Aa följde med Sanna hem en stund och fnittrade och hade oss sen kom mamma och hämtade mig och hem vart det!
Idag har jag & mamma vart ute och spelat golf! haha roligt värre! Båda slår i vattnet på första hålet hahah!
Och jag har föör höga krav på mig själv så allt går på psyket på mig men det kan jag inget göra åt! ;/
Slår iaf längre än mamma :'D hon slår med Driver och jag slår järn 6 längre! hihii busigt!
Men nu måste jag packa asså! :)
Hem mot Uppsala om ett tag <3

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: sanna

bby :D <3

2010-09-13 @ 12:09:00
URL: http://saannapersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0