ingen rubrik

hejsan hoppsan! :D

jaha dagen då, dagen började med att jag cyklade till skolan och snart såg jag att Linus kom efter, så jag började cykla saktare och saktare! och till slut kom han ifatt och han hade inte ens sett mig :( hah så tog vi sällskap till skolan iaf :)
sen började vi med estet och vi började med vårt stora projekt, i grupper :) Måla en stor bild i kol. kommer nog bli awsome!


våran bild :D
sen hade vi lunch och sen hade vi prov, blev ju typ klar på 20 min så lång rast sen. Sen sista lektionen hade vi med Eva! bästa ;D hahah

ja sen vart det hem och äta och har inte gjort nånting sen dess... men nu känner jag att nu så ska jag ta och sova.. eller försöka iaf! ska vara på brandstationen imorn :) Matte prov.. jiiha!

men men Sovgott <3
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0