inte skratta- dagen!

godmorgon :)

Seriöst jag måste väl vara den klantigaste personen i hela världen... ;( min morgon började inte bra!
Jag skulle göra frukost oså skulle jag värma mjölk på spisen! oså först hade jag glömt att sätta på plattan.. sen så råkade jag sätta på 6:an på plattan oså går jag därifrån i typ 2 min sen när jag kommer tillbaka då jäklar vare typ igen mjölk kvar nej för då låg allt över hela spisen ist!!!! UNDERBART!

åååh... känner på mig att det här inte är min bästa dag.
men men har iaf sovmorgon till 10 så skönt det :) Ska ha inte skratta-dagen idag med Jessica & Sara! jag kommer vinna! ;D
jag för är bäst på att inte skratta vare sig ni tror på det eller inte men så är det.. oså är det ju 4 år sen idag så hur svårt kan det va?
men nu ska jag fixa lite innan jag ska cykla iväg till skolan!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0