Johanna tha brandman!

hejhopp i lingonskogen!

Hur har eran dag varit då?
Min har ialla fall varit kanon! :D hah
Dagen började med SMO, så vi testade ut brandmanskläder och bytte och tog gruppbild och enskilda :) Sen gick vi och tog av oss kläderna igen och det var varmt kan jag säga! :o Så gick vi tillbaka til "klassrummet" och kollade på en film som typ dom flesta hade sett redan men men sen hade vi gympa, jag sprang hela tiden 2 varv och jag är ganska stolt eftersom jag är sjuk oså:) Sen skulle vi ta tid när vi sprang upp i tornet.. och jag är as höjdrädd! och då menar jag det!! Så när jag började springa gick det väl bra, sen när jag kom till 5:e våningen kände jag bara nej fyf****n rent ut sagt! men jag sattsade och sprang upp till 6:e där stod jag sen och höll i mig i en stolpe och inte fick luft!!! så när Sofia & Fanny hade sprungit upp så kom dom ner och hämta mig.. haha :) jag tänkte åka på rumpan ner men det fick jag inte för Sofia inte.. nepp. Asså det är typ galler så man ser verkligen ner överallt :/ läskigt ja!
Sen så satt jag där nere och darra oså sa jag till Tobbe att jag inte kom upp. Han ba ja men då går vi upp coh så går vi ett trappsteg extra, jag ba nej vafasiken jag vill ju enda upp liksom ;/ Då säger han jaha men då går vi då! jag går med dig upp :) Snäll lärare va!? <3
Och så följde Jessica med, så hon tog täten och jag gick sen och sen kom Tobbe. Gick endå upp på 8:e våningen. och snabbt ner sen :)
haha

oså började det regna så hade vi lunch ur våra fina lådor med mat som vi får ut körda dit ut ;) hah Sen matte, jag har typ blivit einstain (stavning?) i matte :o as konstigt men så är det! :)

Har vart och dansat nu med Lovisa på kvällen, Locking & Balett ;D haha ja jag vet 2 helt olika dans stilar men det är prova på- vecka på DC så :)

Tänkte lägga ut lite bilder från idag men jag är så sjuuukt trött så jag gör det imorn ist!
GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0