lång helg!

tjolahopp :)

torsdag redan, veckan har gått så himla fort ;o men skönt det. Vi har ju lång helg, torsdag, fredag,lördag och söndag! Sen på måndag är det hem studiedags grej :) så då kan man ju räkna med den oxå, lite grann iaf ;)
men men min dag har iaf sett ut som så, att dagen började med medicinsk grundkurs. Vi hade Anne som vikarie men det gick finfint :) sen svenska. Då hade vi Tobbe oså höll vi på i word. Ska göra det nästa vecka oxå och jag är typ klar :D Status till mig ;) hah.. sen lunch och sen tillbaka till skolan igen. Då hade vi engelska och vi läste våra tråkiga böcker och sen satt vi och skratta åt Jonas (läraren) som sa fel hela tiden. haha söt grabb!
Sen sista lektionen, Arbetsmiljö&säkerhet+klassråd. Vi fick tillbaka våra prov, och jag fick G och det var bara ett G prov så det va ju bra. Sen jobbade vi två&två med lagar. Jag och Jessica jobbade på as bra så vi har bara 2 stycken att göra nästa vecka :D haha Sen en snabbis klassråd, prata om samma gamla vanliga. Polkagrisar hit och pingisturnering dit! och alla avbryter alla och ingen kan vara tyst! :D 1B <3

och tillslut var min skoldag slut! Då vart det att trampa hemåt, packade och sen mot bussen ner till stationen och vidare med lantisbussen till Västerås :) Väl där fick man sitta och vänta i typ 30 min på tåget och sen vart det på det och åka hemåt! Missade Idol men David smsade om dom var bra eller dåliga ;D hahah <3 söt!
Oså var det värsta konstiga turken på tåget ;o seriöst.. as läskig, han lär ha haft nånting fel och tur va så åkte han bara fårn köping till arboga ;D hah

När jag kom till örebro stod min kära bror där och väntade på mig <3 Vi åkte hem och båda babblade på som bara attans, eller var det bara jag? ;) hah
Kom hem och slängde mig i soffan direkt. Kolla in här ett tag och nu är jag jätte trött så nu ska jag gå och sova! :*
Godnatt
PUSS<3

stegen igår :) Sara som är längst upp på stegen oxå!


Sara och Jessica visar musklerna ;) Tjejer kan!


Jessica,Sara,Matilda & lilla jag :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0