lyckad helg!

tjenare tjenare :)

haft en bra helg? det har i alla fall jag haft :D
Fredagen började iaf det som blev en bra helg, David var här på kvällen innan han dissa mig i helgen och åkte till Gävle :( men han var i alla fall här en lite stund :)

Sen fortsatte kvällen som vanlig när Viktoria, Jag & Lilly är kvar! PLUS Amanda! hah och lördagen, vi skrev en låt eller iaf en refräng! var på bio, Tusen gånger starkare! Jag blev fasiken arg när jag såg den! Tänk att det är så oxå i verkligenhet ;/ jäla skit :) men den var bra så kolla på den! Vi åkte hem igen på våra räser cyklar och fortsatte med låten utan lycka asså :) haha men men!

och idag då, sov länge för jag var sjukt trött;/ sen vart det upp i alla fall och plugga, engelska prov imorn! Sen gick jag ut och skrev min låt! Helt ny och helt från hjärta & huvud. :) Vet inte om den blev bra men en låt iaf :) 
ätit glass och kollat på Sveriges fetaste man! haha bra blandning :)
Nu har vi på våningen en egen grupp på fejjan oxå, Uppsala Psykhem avdelning 3 :D hhah <3
bästa gruppen!

Vet inte om jag börjar 9 eller halv 9 imorn. Men det märks! Sällskap med Linus blir det nog iaf :)
Sängen strax så godnatt
PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Alex <3

Hahaha psykhem :D där borde jag också bo , eller ? Hihi här är min blogg , började blogga igen nu seriöst för att alla saknar den. Hoppas du läser min , jag ska göra detsamma :D <3 pussar på dig älsklings tjejen !

2010-09-26 @ 23:00:13
URL: http://famemonster.webblogg.se/
Postat av: Johanna ;D

haha det äger :D

Självklatr honey <3

PUSS

2010-09-27 @ 12:47:00
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0