Mot nora imorn!

godkväll! :)

dagen idag, ja precis som alla andra dagar nästan, haft lektioner. Jag och Sofia har jobbat sten hårt hela dagen! Har haft första provet.. i svenska, referatprov! Kommer iaf få Godkänt så det är väl bra:)
Ja sen vart det cykla hem och det gick as segt. Kom hem och lagade mat sen somnade jag nästan i soffan! Jag har nog typ järnbrist ;o trött typ jämt.. inte okej! Får prata med mamma experten när jag kommer hem!:)

Har kollat idol nu under kvällen och packat och nu är det dax att sova känner jag! Skola imorn till 10 i 2 sen hemåt Nora <3
Och helgen är redan typ uppbokad! Fika klockan 4 på espresso med Mimmi & Jennifer och sen bio på kvällen med Sanna & kanske David om det finns biljetter annars är det Davids fel ;) hah
men men! jag måste vara med min bror oxå! min älskade storebror som saknar mig mest av alla där hemma tror jag! :) Han blir prio 1! <3 Fredagsmys med bror?

ajaa Godnatt alla!
PUSS <3

den fina bilden ni alla sett förr men men!

Kommentarer
Postat av: Ingela Rosengren

Mamsen längtar lika mkt efter dig som din bror!

2010-09-10 @ 13:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0