natt inlägg :D

tjenixen allihopa :)

Nattinlägg vare här! Dagen började iaf med att jag skickade ett sms till Linus att nu åker vi till skolan och han sa glatt ja och så cykla vi mot skolan och pratade på :) matte och sen vart det mat, och sen svenska och vi diggade till våran jobbar låt vi som har musik, " I belive in a thing called love" och sen english och vi alla satt och sjöng fredags mys låten så Jonas började med att ta tid tills vi sluta för vi måste ju sluta exakt! jaja, jag trampade hemåt och slängde iväg sms till Mille och sen vart bara typ in och sen gå till Gränby skolan och möta henne!

Hade inte sett henne på typ 2 år :o sjuukt länge! Så vi tog oss ner till stan och fikade och sen skiljdes vi åt! jag åkte hemåt och åt och dega framför teven tills jag, Viktoria & felicia blev sugna på godis och drog oss mot gränby och där ser vi Lilly på vägen :'D då hade det gått hål i hennes påse så vi skyndade oss och köpte nya påsar till henne och godis till oss och sen vart det hemåt  :) Mot idol!
Sen kollade vi på "White Chicks" haha och sen blev det knas... och jag, viktoria & lilly började kolla på the last song! men tillslut vare inge kul längre, en tjej försvan ut och kom tillbaka ett bra tag senare. Tårar föll ner för kinderna och jag, Lilly & Viktoria tog oss en natt promenad ner mot stan och sen hemåt :) haha

ROLIG KVÄLL KAN MAN JU SÄGA!

Galna grejer på vägen :D vi lämnade tillbaka en kundvagn till Lidl! snällt tyckte vi ;)hah ska inte gå in på resten av kvällen men kul var det :) kan ju sno lite bilder från Viktoria senare och lägga in :)

Ja och Hon flyttade ner några meter nu inatt och sover hos mig :D Mycket trevligt! :)

Godnatt!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0