onsdagar <3

hej hopp i lingon skogen!

roligaste dagen på veckan! onsdagar <3
tog bussen imorse med Linus & Felicia och sen vidare till lantis bussen för att åka mot brandis!
För grupp 2 började dagen med matte, och jag var sjukt trött men jobbade på endå tills vi slutade så jag och Jessica fastnade i värsta skratt- attacken! :D haha men sånt händer, gympan, körde massa boll lekar och sen fick vi gymma om vi ville. maaat och sen SMO! och idag skulle vi klättra i stege, upp till tornet! så 32 meter skulle vi :) och jag skaka som ett löv! :o skojar inte men jag ruchade upp, hah och jag skojar inte, typ sprang upp för den där nedrans stegen så jag kunde få komma ner igen sen :D hah

Sen gick vi flickor (jag,sara,matilda&jessica) och några killar upp i tornet för att hjälpa Marcus där uppe :) Biffarna som vi är så klara vi det där gallant måste jag säga! ;)
haha sen vart det hemåt, in en sväng och prata med moster och sen hem och laga mat :) Vidare mot DC för att dansa, har kommit rätt långt på en korriografi nu så det är kul :) kanske inte är så vidare bra på det. Inte så stor likhet mellan locking och show ;) haha men men, hem igen och rädda Sandra i ensamheten.

degat framför idol nu på kvällen :) men nu ska jag ta och sova! måste orka upp imorn och så ska jag ju åka hem imorn kväll oxå :D<3
laddar upp lite bilder från idag imorn :*

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0