pluggmåndag

godkväll godkväll! :)
Sitter med Sandra här nu och kollar på "Lite sällskap" på 5an med Filip & Fredrik :'Dhaha roligaste!
och jag har paxat Hans-Göran <3 sötaste!:)

jaha min dag då! skolan som vanligt :) lite sovmorgon extra, satte igång med lektionerna och dagen rullade på! Har känt mig helt lodis idag fast jag inte vart lodis.. ?? konstig jag vet! men tjockis tröja och keps har jag gått med! KEPS!!:D as skönt men jag kanske inte passar i det men jag har inte brytt mig idag faktiskt :) slutade vid kvart över 2 typ men då stannade jag och Jessica kvar och gick till studiestugan och pluggade medicinskgrundkurs och lite sånt! duktigt :D Sen kom jag hem cyklades i regnet och då vart det mat. och lite chill i soffan!

Sen tog jag och Felicia oss en promenad till Gränby och handlade, och sen har jag pluggat tpy hela kvällen! känner mig stolt faktiskt :D har prov imorn så pluggmåndag har det varit här på högnivå :)
Men ska starx dra mig mot sängen! imorn börjar jag 10.20 ;) sooooft! <3
men sovgott allihopa och jag vet att mitt liv är tråkigt men men!:')

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0