SMO <3

hejsan hoppsan :D

Älska onsdagar!  så roliga lektioner och dagen går så jäkal snabbt ;O
har iaf haft matte, gympa och smo (skydd mot olyckor) idag :)
och idag på smo:n skulle vi rökdyka! sjuuuukt taggad :D Så vi fick underställ och så åkte brandmanskläderna på sen vart det att knalla mot stationen och ta på oss lufttuberna eller vad man säger! dom väger 17 kilo ;o tror ni ryggen var av när man kom fram till containern eller? haha men på med luftgasgrejen över ansiktet och hjälmen på pså var det att gå in där och sätta sig :) Så tände markus på inne i containern så det börjar brinna och röken la sig ovanför huvudena på oss :) och svart blev det där inne och varmt!

haha jag satt typ i mitten :) varmt som fasiken :) hah nej men 100 grader kanske. men det var kul :) Sen vart dte full rulle hem, helt svart i ansiktet ;) haha sen åka och dansa. Första gången idag! locking <3 as kul!
och sen hem och dega framför idol! och man funderar fram och tillbaka.. ska man söka? :)
har ett år att fundera på den saken!

men nu ska jag lägga in klassbilden som sara har tagit så den är värsta blixten över den och så äre nån som inte syns! men men Hillevi tjatar som fan nu så!


nu ska jag snart gå och lägga mig! helt seg :)
och juste blir hem till Nora i helgen <3
Godnatt allihopa!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0