stolt gammal johanna!

hejhopp!

hur har eran dag varit då :)
Själv så börjdade min dag med att jag cyklade till skolan i regn! JIIHA bra start!
Men dagen rullade på endå ett tag :) Vi fick reda på våra resultat på medicinskgrundkurs provet! och jag fick MVG :O jag trodde inte mina ögon när det stod mvg! ;o men det var kul och jag är lite stolt allt :)
ja som sagt dagen har rullat på, på engelskan blev jag "misshandlad" av Bengan & Jessica.. dom bara brotta ner mig på backen och där låg jag med Jessica över mig och Bengan ropar "sparka på den som ligger" :'D hahah ja och där låg jag och skratta och ropa och hade mig ;) hah

avslutade iaf med arbetsmiljö och säkerhet och klassråd:) jag och Jessica jobbade på bra och blev klara med alla frågor och svara på nästan alla när vi tog det på tavlan :D duktiga vi är!
Sen slut på dagen och jag trampade hemåt själv eftersom Linus dissa mig i morse och tog bussen den klenfisen! :)

kom hem och jag hade bestämt mig för att jag skulle ut och springa då springa vart det :) men hade ont i höften innan och nu kan jag knappt gå istället ;/ kanske inte så bra.. kanske börjar bli gammal :( jaja :)

Men imorn har vi sovmorgon, eller sovmorgon och sovmorgon. Eva sa att vi fick plugga hemma själva om vi ville ist för att komma på lektionen. Men man kan ju plugga nu ikväll och sova imorn så det är planen! och imorn SKA jag och Linus ta sällis :) hah
ja min dag.. tadaa.. tråkigt liv kanske men men :)

nu ska jag iaf sova och det borde alla göra där ute nu :)
Godnatt
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0