toppen galoppen!

Tjolahopp!

Rubriken var ett måste eftersom Jessica sa typ så förra veckan ;)
jaja dagen då, började dagen med mentorstid, vi pratade bara lite oså sa Tobbe (som är min mentor) att nästa vecka på den här tiden så behöver vi inte ha nån mentorstid så vi får lite extra sovmorgon :D snällt!

Efter det vart det matte, vi jobbade på rätt bra vi på raden längst fram!
Sen engelskan haha roligaste ever! Vi fick reda på vad vi fick på våra diagnoser i engelskan och jag och Jessica går fram och ställer oss i kö oså börjar vi bråka :D haha as kul! typ hon håller om mitt huve vet och gnuggar! inte så snällt men då kommer jag där och gör en bra slag över låret på henne oså vat det lugnt och sen lite små bråk ;D haha lite kul!
Sen mat, korv & mos! götttmos :D hah

Sen svenska, vi fortsatte skriva referat och nu kom jag på att om man ville kunde man skicka sitt referat till Frida och få feedback imorn.. :( men ska höra med henne om jag kan maila det imorn ist!
Sen hade vi datakunskap och jag och jessica blev klara tidigt som vanlig o sen fick vi sluta! :)

Åkte hem och busade med Felicia hah vi hade inteskratta- tävling! vem vann då? 5/5 :D oh yeah!
hah sen så gick jag och mot utk (Uppsala tennis klubb kanske? ;s) hah ajaa och skulle kolla om David var så bra som han sa men jag vågade inte gå in oså började jag gråta för att imorn är det 4 år sen min pappa dog :(
Så då traskade jag hemåt ist! Och myste i soffan med Viktoria & Felica och kollade biggest looser! :) Det svenska! :D Sen kolla vi på nånting annat och sen blev det film! haha
och värsta lannördarna!! :D Sandra satt med sin dator, Felicia med sin, Viktoria med sin och jag med mig! och så satt vi vid teven oxå ;D haha nördvåningen! :)

men men har inte mycket mer att berätta! imorn har jag sovmorgon till 10 :D skööönt <3
Så nu ska jag iaf sova!
Sovgott allihopa!
PUSS <3


en fin bild från spanien nrä vi var där med spanskan sista helgen i maj och första veckan i juni!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0