tror det börjar bli höst asså ;/...

så himla kallt ute :o Typ när man cyklar till skolan blåser man ju nästan omkull!? Hur kul skulle det vara liksom, komma till skolan helt blodig! hahah fast isf går man ju iaf på rätt skola men iaf ;)

ajaa, cyklade till skolan som vanligt imorse, cklade tydligen as tidigt trodde klockan var mer men aa, Satte igång med Vård&omsorgs arbete med speciella Eva men sköningen nummero UNO! ;D hah sen typ 40 min rast, Jessica satt och skrev av allt som jag skrev på engelskan igår så det tog sin lilla tid :) Sen hade vi 40min matte och sen mat :) Så traskade upp och åt :) hah på vägen ner ! Klockrenaste;) Gullan filma lite när vi gick där och jag dansa lite och ja :)
Sen hade vi 40min svenska och sen 40 min engelska och jag och Sofia jobba på som 17 ;) bäst on English! :D hahah :D
Sen vart det cykla hemåt och åt pangkakor, och sen cyklade jag iväg och handlade så duktig som jag är :) Sitter här nu och fixar håret :)
Ikväll blir det stan med folk , trevligt men det kommer bli as kallt ;o Så på med kläder!
Men ja det var min dag, har inte mycket mer att säga än hejdå och ha en bra kväll!:)
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0