Uppsala vann!

hejsan hoppsan!

snart helg :o veckorna går så himla fort!
har inte mycket att berätta, har vart i skolan som vanligt idag. Gick till 16 typ :) Då vart det räser hem och värma lite lasange innan det blev att slänga på sig andra kläder och springa till bussen :)
Gick till DC och dansade popping :) 2 gånger, en nybörjarkurs och en fortsättning! kommer ha ont i armarna imorn eftersom att popping är ju liksom spänna muskler så det ser mupp upp eller ja när man poppar så det har jag gjort i 2 timmar ;) haha

Sen har jag bara suttit här hemma och tänkt på om jag ska hem till Nora eller stanna här hemma i Uppsala och Uppsala vann tillslut!:) Får väl se vad som händer i helgen :) Ska iallafall dansa ännu mer ;) och bestämma mig för n kurs sen :/ hmm svårt!
Men nu ska jag duscha en snabbis och gå och dejta sängen!<3

Men först lite bilder från brandstationen!


Johanna tha brandman!

Biffarna! Matilda, Sara & jag :)

Jag, Matilda & Sara snyggast på skola!

Anna,Sandra,Fanny,Matilda,Bengan,Sara,Vera & Anna!


jahapp resten finns på fejjan ;)
nu ska jag sova!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0