Utan dina andetag

godkväll :)

skön dag idag :) Sovmorgon idag, men självklart är man så van att klockan ringer typ vid 7 så ni tror inte på fasiken att jag vaknar av mig själv då eller.. jo men visst Johanna vaknar upp vid 7 och hon ska cykla till skolan vi 10! JIHAA.. men jag drog täcket över huvudet och somnade om och vaknar sen 1 minut för klockan ska ringa! hah kung eller vad ;)
haha gick upp iaf åt frulle med Felicia, och sen vart det att göra sig iordning och cykla mot skolan med Linus :D

Började dagen med estet, våran kolbild vart rätt awesome asså :D nöjda och glada :)
Sen vart det mat, och sen tillbaka till skolan, medicinsk grundkurs, typ seriöst roligaste lektionen efter smo! :D älska :D
sen hade vi Vård&omsorg med bästa Eva ;D vi fick sluta tidigare eftersom större delen av klassen hade omprov! hihi men inte jag :D hoho så jag trampade hemåt och lagade mat :) satt och kolla lite på teve tills jag bestämde mig för att ut och springa. För viktoria låg och sov så då bytte jag om och drog ut en sväng :) känner mig riktigt duktig och stolt är jag och det får jag vara  :D

kom hem och skickade sms till Felicia att hon skulle kasta ut nyklarna men gjorde hon det eller? nej, så där ute satt jag och frös i typ 10 min innan hon äntligen kasta ner nyklarna! en lång dusch blev det och sen idol! :D
Alice i mitt hjärta <3 hon ska vinna!!!

men men, nu ska jag ta och sova här alldeles strax, till brandstationen imorn :) Så 7.42 går bussen Linus :D
Godnatt alla!
PUSS<3

Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag


Kommentarer
Postat av: amanda

jaa alice är bääst :D

2010-09-29 @ 15:08:05
URL: http://amanndiz.blogg.se/
Postat av: johanna

ja hon ska vinna :D

2010-10-02 @ 11:00:49
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0