matteprov, nejtack

tjenixen! ;D

asså det går inte så bra att skriva här nu asså! :D haha segt ..
men men min dag har sett ut som så:
Började dagen med att gå till bussen mot station för att sedan åka vidare mot Viktoria.
Matte stod som första lektion på schemat, och vi hade matte prov oxå..Första delen gick galant men sen andra.. herregud säger jag bara! det gick inte :o hur fasiken tror dom att jag ska kunna trycka in det på min miniräknare ;o ajaa jag kommer nog troligtvis få godkänt iaf coh det är jag nöjd med!

Sen idrott! Innegympa för engångskull :) Vi gick igenom gymmet och sen började vi spela basket och jag och Sara sprang emellan alla och spelade innebandy istället :D hahah sen gymmade vi på slutet! sjuukt jobbigt! :o trodde bröstmusklerna skulle gå av ;/ iaf bicepsen .. shit!

ajaa sen fick vi lunch iaf och sist SMO, roligaste! Vi hade teori och vi pratade om typ eld och gaser oså ;) rätt roligt tills Patric (ena smo lärarenn) sprutade kolsyra på mig :'D haha kallt! det är typ -80grader ;/  inte för jag fick så mycket på mig men blev endå kallt :D haha och roligaste Markus! tändstickorna funka inte och hah ja :D
Dom måste bara älska grupp 2! <3

Sen for vi iaf hemåt, och jag skilldes från Matilda & Sara vid bussen och hem till tövädersgatan, åt poch kollade på första akten från min dans :D Vårshowen i maj! saknart!
åkte iväg och dansade, kulkul! :) sen hem igen och åkte iväg i full fart till Gränby med Viktoria och köpte glass :D haha tror det aldrig har gått så fort :o vi gick powerwalk i Gränby fram till ica XD hahah
Sen vart det hem och duscha, sen idol :)
Och efter idol vart det på med andra skivan oså kollade vi på akt 2 från dansen och jag dansade här i vardagsrummet :D haha

Nu ska jag ta och sova! trött och helt slut!
Godnatt
PUSS <3

jessica från göra slutet på detta inlägg ;D

Kommentarer
Postat av: Ingela Rosengren

Jag kan komma o hjälpa Marcus med tändstickorna<3

2010-09-16 @ 08:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0