dagen började ju bra..

hejsan hoppsan :D

Seriöst imorse, Vera sa att vi hade mentorstid imorse så jag åkte till skolan utan sällskapen av Linus :( Oså kommer vi till skolan blir insläppta i klassrummet av en annan lärare och kom Tobbe eller? Nej sovmorgon hade vi ja!!!
men men, sen hade vi iaf matte och seriöst så bra som jag jobabr på mattelektionerna på Cultus ahr jag aldrig gjort förut :O STOLT!
och sen english och sen vart det mat :) Jag coh Jessica mullade köttbullar<3:D haha  Sen ahde vi bara svenskan kvar och då är det ju tema kärlek som gäller ;)

Sen stannade jag och Sara kvar och pluggade vård&omsorg :) duktiga!
sen vart det hemåt och fortstätta plugga och ingenting ahr fastnat känns det som ;/ har legat här på golvet på rummet och pluggat :'D haha Sen började David distrahera mig :) hah och nu lanar jag och Sandra :D haha

men jag kan nog mer än vad jag tror och jag vågade väl inte plugga mer bara för att David sa att man fick mindre hjärnceller när man pluggade och eftersom jag har så få så fick det duga med det ;)
hah man ska ta vara på det man har :D

och imorn får det faktiskt ta och bli lodis dag tror jag allt ;/ för jag orkar inte :)
och bara för att Sandra är söt så måste jag ju nämna henne och nu har jag gjort det!

haha godnatt allihopa söta där ute <3

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: linisen

åh vilken härlig bild johanna :D<3

2010-09-30 @ 19:56:43
URL: http://knasfras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0