lite smärta har ingen dött av..

tjenixen!
dagen började kanske inte bäst.. Jag och Linus cyklade till skolan och kom dit kanske 8.20 då kommer Ingrid och Hillevi ut och säger att vi har inställd medicinsk grundkurs så vi börjar halv 11! Jihaa sa vi då.
och just då ringer Matilda & Sara till mig och kommer ut och då har dom bestämt att vi ska hem till mig. Så kom Jessica med oxå, så jessica fick skjuss av mig på räsern och matilda & sara tog bussen. Flickorna ville ju se hur man bodde här i slottet ;)

Sen tog vi iaf sällis med Simon & Linus till skolan igen sen. hade lektioner och sen innan sista lektionen och provet så råkar Micke gör så mitt finger hoppar ur led :'D ni vet när man skakar hand oså trycker den ena hårt, så gjorde han fast mega hårt! Så där satt man och tårarna kom ner för kinderna, Tobbe följde med mig upp till personalrummet, fick värktabletter oså kom alla lärare och kolla! Till slut kommer Helena och ringer 1177, men sen kommer hon på att Eva är ju naprap§at så han kan ju vrid tbx det! oj vad skönt tänkte jag då! eller inte..

Men Eva kom i räser fart och börja dra och vicka och snurra och där satt jag med tårar i ögona. Fick is och sen skulle jag skriva prov! gick väl bra sen vart det cykla hem med isen på handen och lägga sig i soffan när man kom hem :)
inte gjort nånting speciellt, kollat idol och bara tagit det lugnt för en gång skull :)
Imorn är det skola som vanligt! ;/ Kramdagen är väl det enda posetiva :)

men nu måste jag sova!
Godnatt!
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0