nytt liv på G! ;D

hejhopp!

första dagen efter helgen, kände faktiskt konstigt att gå upp imorse.
Och jag och Linus trodde inte att vi hade mentorstid så vi vi tig sovmorgon vi och självklart visade det sig att vi hade mentorstid, men Tobbe sa att det inte gjorde nånting så då var det ju lugnt :)
Men sen startade iaf min dag med matte, och masha gav oss fel uppgifter så det tog nästan hela lektionen. hah men men! Sen vart det engelska prov, gick rätt bra :) inte så svårt så.
Sen lunch, Sara och Matilda ville äntligen äta med mig och jessica så vi hade trevligt! för er som vill veta :)

haha sen svenska, jag skrev rent min låt och Frida ( Keno) läste den och fick tårar i ögonen och sa att den var bra! jag trodde inte den va så bra men ja den var tydligen helt okej :) Viking godkände den oxå ;) Perfekt!
Sen stannade jag kvar en stund på studiestugan men gick lika fort igen.
Cyklade hemåt i fart och gjorde mat och satte mig och väntade på Viktoria.
Hon kom hem och var seg och lagade mat och sen så blev det fart på oss, vi bytte om och så började vi gå! vi gick en bra bit i bra fart oxå :) Så det ska vi göra varje dag nu, och vi ska börja vårat nya liv!

Nyttiga och så ska vi träna :) inge mera godis och glass till idol oså! nu jäklar :) haha!
och imorn är det sovmorgon, på riktigt :) sköönt :)
men ja ska väl ta och gå coh duscha och sen lägga mig strax.
Så sovgott alla!
PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0