skola imorn!

tjenis i rutan!

Gick upp rätt tidigt imorse, eller 8 iaf. Åt frulle i min egna takt och sen for jag med 10 bussen ner mot stan för att sen ta 1an mot dansen. Jag frågade bussisen vart det var närmast att gå av för jag kom inte ihåg vart jag och Lovisa gick av sist. Så stannar han vid torbjörnsgatan och öppnar dörrarna även fast ingen tryck på stoppknappen och kollar på mig och säger att här kan jag gå av;D jag ba jaha.. oså går jag lite framåt och ser DC skylten, jag kunde liksom åkt en till hållplats så där gick jag! hah men men, kom fram till slut och gick in och väntade på att morderna dansen skulle börja, satte igång först med nybörjarkursen och jag typ gäspade igenom hela. Kunde typ grunderna och korreografin satte jag lätt så stannde kvar på fortsättningskursen oxå. Då vi bara var 3 stycken ;) haha soft mycket plats fick man iaf :) och den kursen var mycket roligare! När den var slut tog jag mig iaf till bussen och åkte hemåt mot stan för att byta buss hem :)

Kom hem och lagade lite mat och sen låg jag och Viktoria som två döda fiskar i varsin soffa med filtar runt oss och kollade på teve :)

Sen vart det att ta sig ork och åka mot skolan för att parkera cykeln och gå med Ingrid mot DC, och en annan lokal! Där ingen av oss hade varit!!! men vi hittade och vi var tillomed tidiga! :)
Men sen satte det igång, Ragga/dancehall... shit pommesfrites säger jag bara!!! :D det skulle vara en nybörjarkurs och vi öste på som fasiken! som om jag kan shaka på rumpan så mycket liksom ;p haha men sen förklarade dom att vi öste på så mycket bara för att det var öppethus, och jag och Ingrid gick mot våra cyklar helt mörbultade! haha vi cyklade hem åt varsitt hål och jag kom hem och dog! hihiii nej bara nästan men en lång dusch satt fint! sen nu har det bara vart deg i soffan ;)
Jag, Lilly, Felicia & Viktoria kollar på "Dumpad"  haha mycket skratt ;)

Och mamma anmälde mig idag till lockingen!;D happy och jag fick en plats :D HAPPY, HAPPY!!! ;D

men nu ska jag snart ta och gå och lägga mig för imorn är det skola igen:)
och jag ska "FÖRSÖKA" ta med Davids tröja, även om den trivs hemma hos mig ;D hah
men sovgott allesammans!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0