alla hjärtansdag! <3

tjolahopp! :)

Alla hjärtansdag idag, mysigt va :)  Dagen har vart så att jag sov hos David och varje gång larmet gick på mobilen så stängdes det av direkt. skönt att sova när man ändå började halv 10, David ramlar på väg till bussen och Johanna skrattar lite innan hon hjälper sin mörbultade pojkvän upp :) haha Sen bussen va typ försenad så stod ute och frös. Kom lite sent till skolan men dom hade typ inte börjat.
Har anti drog - vecka måndag-onsdag. Några treor som har projektarbete så, drog pyssel idag och två timmars lunch och sen slutade vi mycket tidigare, jag åkte med bussen till Gränby och kolla lite kläder oså, köpte godis till David som han tjockar i sig nu! Sen gick jag hem, åt lite och hoppade in i duschen :)

Sen vart det att gå i kylan till Utk och kolla på Davids träning och sen hem till Bälinge. David hade köpt såna där hjärtan, choklad och vanliga och min typ favorit choklad :D wooohoo <3

Nu ligger vi i sängen och kollar spårlöst och sen ska vi bada och skriva min engelska. Och jag har lite ont i halsen asså :( Hoppas det går över, men nu ska jag mysa med min älskling<3

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0