bio mys med efterlängtad Sanna!<3

Hejsan hoppsan :)

Imorse vart det upp tidigt, fysträning stod på schemat och fick åka med mamma in som började komma halv 8 och bussen till örebro gick 9.. kul :) men iväg till örebro och jag var i god tid, ovanligt nog!
Körde balansövningar och lite styrka och fotboll på slutet. Sen gick jag mot stan och köpte tuggummi och sen bussen till nora!
Åkte hem och satt vid datorn och när klockan va 4 vart det räser! Platta håret och sminka mig och bytte kläder på 10 min! Bra gjort va :D

Sen mot Nora, bussen & Sanna :) Där satt två vänner på bussen mot örebro och snackade på. Myste med bio och kollade på 127 timmar! En verklighets baserad film om Aron Ralstone, en klättrare typ som fastnar och sitter fast, underbart grymt bra film och jag rekomenderar den verkligen! Kan vara lite känslig för dom som är känsliga men eeh bit ihop och se den! helt klart 5 av 5!!


Själv så ska jag lätt ta och läsa hans bok "Vilja av sten" efter att ha sett filmen.
Men nu måste jag tyvärr gå och packa,duscha och sova för åker tidigt hem imorn. nedrans David som får mig att göra det!! ;)

Men godnatt & sovgott <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var mysigt snuttan! Får bli flera sånna här mysiga träffar när vi är hemma båda två <3

2011-02-13 @ 14:00:19
URL: http://saannapersson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0