Fjällnora!

hade en lektion imorse, sen var det dax för drogveckans sista dag, den föredetta missbrukaren var sjuk så en lärare på skolan hade föreläsning ist! Jätte intresant, faktiskt! :) Sen var det lunch och jag var tvungen att fara hem för engelskan som jag skickade till min mail igår inte hade kommit så fick åka hem och skicka om den.. Kul!
Lunchen blev mackor, jos och ett päron :) fiint! Kom tillbaka till skolan i tid och då var det två damer ;);) från socialen som hade föreläsning! inte liiika kul asså ;) slutade 1 timme tidigare så nu får man sitta i skolan och vänta för bussen mot Fjällnora går 16.25 KUL! men men ska skriva ut engelskan som äntligen är på mailen.

Sen blir det chill i fjällnora:) Ska mysa med Denise hela natten lång ;) haha Imorn blir det långfärdskridskor, engelska och läsa svenska boken :) Äta godis och dricka loka :D  Vilka dagar! kameran är oxå med men jag har ju fortfarande inte hittat kamera sladden som är borta så hmm.. får ta och leta på den i veckan :)
eller nån vacker dag :D haha
Sen ska jag vara med David heeeeeeeeeeelaa helgen ;) mysigt!<3

Men men kul att bussen liksom går om 1 timme.. Jag och Denise tänker ta bussen till stationen för väskorna väger fasiken flera ton..

Men nu måste jag sluta skriva så sara får läsa eftersom hon blev så besviken nyss när hon började läsa på alla hjärtans dag inlägget ;)
haha ha en bra dag!

Puss & Hej leverpastej!! <3

oj shit nu skulle jag skriva nått snällt om Sara.. hmmm vad ska man skriva ;/;/

Nej men hon är som hon är :D hah Söt, snäll, rolig och knäpp! japp det var det snällaste jag kom på hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0