första dagen på praktiken

ja man gick ju upp 20 i 6 imorse. UNDERBART! :) Kom till praktiken till 7 iaf:) Hälsa på massa tanter och sen vart det iväg, dagen har gått sjukt fort och det har faktiskt varit riktigt kul.

Har varit dålig på att skriva men men, det händer inte så mycket i mitt liv. Ska ju överleva 5 veckor i Nora nu!:O
good luck, men åker till Uppsala och älskling på fredag och är där hela helgen, sen får han allt komma hit <3 :)
Guud... nu skulle sett oss den förmiddan när jag packa och när jag skulle åka hem. Kändes som att man packade för att flytta hem för alltid.. Jag höll mig för gråt hela morgonen men till slut gick det inte och förvånad som jag blev började David oxå gråta! Söt kille eller vad?  Oså hjälpte han mig med alla väskor sen när hans buss kom fick jag typ putta iväg honom oså gick han ifrån mig gråtandes. Typ sorgligaste dagen :) Men allt det betyder väl bara att det är kärlek och att man älskar varandra.

men nu ska jag ta och sova så man orkar upp imorn igen. och då kommer man en dag närmare till min karl :D
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0