heeelg!

hejhopp :)

Äntligen fredag! Tänk om det var fredag hela veckan... skönt va? :)
Ja den här skolveckan har gått fort och dagen. Vi var lediga i onsdags så va hos David då :) Igår prov! Antiken.. gick bra. Dagen idag då :) Lektion i typ 40 min sen mot akademiska och sterilcentralen :) På med fula rockar och mössor och sprita händerna och gick runt där! och fyfasiken vilket tråkigt jobb...
Sen ica köpte man eftersom vi aldrig skulle ha hunnit till katte och ätit så vad gör man inte!
Jo och en har min yoghurt gått ut i datum så skulle gå tillbaka och byta och då finns det inga som har rätt datum så fick pengar tillbaka oså mot skolan! Tur att man åt en macka och hade bara 1½ timme kvar i skolan. Hem och packa och nu är jag klar :) Ska ta kvart över 3 bussen till centralstation och sen 15.35 åker jag mot Enköping och hoppas på att mitt tåg inte är inställt! :)

Sen står min broder så glatt och hämtar mig i örebro :D
Hela min helg är uppbokad.. Fys på lördag morgon, bio på kvällen med Snoppen och sen åker jag hem tidigt på söndag och då menar jag tidigt! (08.56) jajemensan! Äre kalas så är det ;)

Men nu måste jag kolla så jag inte glömt nå!
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0