2 dagar kvar, personligtränare och hurtbulle??

tjolahoppsansa!

skolan idag, sovmorgon och vi började med Estet vi fortsatte med våra gipsgubabr och jag, Sara, Stina och Jessica blev nästan klara så vi blir i alla fall klara. Sen lunch och jag och sara åt tre knäckebråt efter maten när vi kilade mot skolan igen :) Då var det dax för medicinskgrundkurs och såklart är det bästa ämnet vi läser just i skolan. Jag fick med mitt pm hem idag, MVG i medicinskgrundkurs!

Sen hade vi Eva och vård och omsorg. Fick sluta lite tidagare och jag gick mot stationen och hoppade på bussen. När bussen kom till Tövädersgatan hoppade jag inte av utan fröken Sandra hoppade på så åkte vi och handlade på gränby!
Kom hem och gjorde omelett, mums :) Typ den specialliteten jag kan ;D Sen har jag bara umgåtts med Sandra.
Och idag har jag blivit personligtränare åt Sandra! :) Hårt jobb jag tagit på mig men det är det värt! Vi har små tränat här i köket och går typ 50 situps och 50 rygglyft och sen armhävningar på det. Det har jag sagt till henne nu att vi ska göra det varje dag. Sen när det inte är så halt ska vi börja springa oxå :D fin kropp till sommaren tack. Men det Sandra inte vet är att jag kommer bli hårdare och hårdare.. ;) mohahah

Hon frågar mig redan om vad hon ska äta och vad som är bra :D hahah jag är kuuungen!
Men ska väl snart gå och lägga mig, imorn har vi idrott först eftersom vi inte är ute på brandstationen nu för det finns inget att göra där. Så idrott imorn ja och vad ska vi göra... joo Thaiboxning på Perry's :( ohmygod säger jag bara.. men kom igen Johanna! Nu ska jag börja träna fan.. röra på mig och få iordning på innerfitterfladdret och min mage som inte är tjock men vill ha mer vältränad! jajemensan nu hörde ni det... Sagt och gjort nu kan jag inte ändra mig :)

Vad har jag gett mig in på.. haha eeh det här klara vi :) Får ut och springa med min hurtbulle till pojkvän oxå :)

Men men nu har jag skrivit rätt mycket och nu ska jag dricka upp min smoothie sen sängen!
Godnatt allihopa!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0