2011

ja gott nytt år måste man väl säga! men egentligen 2011... hur låter det? lite halv taskigt tycker jag ;/ och nu är det bara 1 år kvar att leva eller? vem vet.. :)

Nyårsafton igår, jag och David for till karlskoga så vi slapp vara själva hemma och vi slapp laga mat! :)  Åt massa mat och efterrätt och godis och vem vet vad.. Jag och David roade oss med wii hela kvällen/natten. haha Och vem vann då? joo Johanna! :D <3 bäst eller vad.

ja sen sov vi i typ en 80 säng. trångt som sjutton vare men men, mysigt :) Åt frukost vid 1 och sen körde mamma och Hans oss till bussen och vi åkte till Örebro, gick på stan och väntade på att vi skulle få åka till Malin men icke! Vi fick gå på stan och frysa men till slut bestämde vi oss för att vi skulle ta bussen mot Nora och hoppa av och gå till mormor och morfar, vi kom bara en bit sen ringde pontus och sa att han skulle hämta oss så vi slapp åka buss. Åkte till dom iaf och kollade på Rallybrudar och åt pannkakor! :D mums, sen åkte vi iaf hem och såklart var det super kallt! men men,
nu ska jag fortsätta med det jag gjorde förut. frös!
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0