3 månader med min prins!

hej hopp galopp!

Är i uppsala nu igen för andra gången på en vecka :) känns bra! Var hit en sväng onsdag-torsdag och hämtade grejer och David hämtade sitt för vi var till Romme och åkte skidor i fredags :) mys.
 Men nu är man hemma igen och jag vet, Johanna suger på att blogga men jag har inte haft lust att sitta vid datorn på lovet. Har bara varit med familjen och David och tagit det lugnt. Precis som ett lov ska vara.
Börjar skolan på torsdag så det är skönt att man är uppe redan nu så man kommer in i rätt tider igen.

och idag har jag varit tillsammans med min prins i 3 månader, men känns som mer<3 Tiden går så otroligt fort men det är väl bra det ;)
imorn ska jag vara med världens bästa Sara så det är bäst jag sover nu så jag orkar skratta imorn!

Godnatt <3


jag och älskling på nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0