endast minuter kvar sen smäller det

Godkväll godkväll :)

ligger nu i Davids säng och väntar på att han ska komma ner och fixa till madrasserna..
men men, skolan idag! Började dagen med idrott och vi hade thaiboxning på Perry's :) Det var inte alls som jag trodde.. mycket roligare :) Sen matte och jag och Sara gjorde klart hela pappret som vi fick och vi va typ dom ända som gjorde det :D hoho och sen lunch. Efter det hade vi studieteknik med Daniella, sötaste människan :D hah helt sprallig och glad. och sist hade vi datakunskap och den sög som vanligt men men.

Jag for hem och åt och väntade in Sandra sen åkte vi och testade på nya nybörjar-tjej gruppen i thaiboxning och vi båda ska fortsätta :D Roligaste!!! Den som inte testat borde gör det, roligt och det är as bra träning :) Så idag har jag kört på pass med det på perry's. Stolt!
Åkte hem och packade och duschade innan jag igen tog bussen ner mot stan för andra gången men denna gång hoppade jag på 111 mot bälinge :D Pratade med min käre bror på vägen och sedan med mamsen :)

Ja och David och Birgitta och Conny smyger runt och ropar oså får inte jag komma utan david bara.. elakt va ;)
och vet ni vad det är för dag imorn?? 20 Januari, då har jag, Johanna funnits i världen i 17 hela år! :D ahaa så säg grattis då ;)
Då har jag bara ett år kvar tills jag får göra allt lagligt :D
men nu ska jag sova så jag vaknar om du nu "kanske" kommer in och sjunger imorn ;);)
Godnatt <3

och tänkt!! imorgon vaknar jag upp och är ett år äldre!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0