färdig firad!

sådär ja :)
nu är man färdig firad för iår och ett år äldre.. känner mig inte så värst gammal för tillfället men antar att det kommer :)
Men nu ligger jag i mjukiskläder och har börjat min nördning av oth :D hoho världens bästa pojkvän<3
 men nu om ni vill veta vad jag har fått så här kommer det! ;)

Av Davids mamma och pappa fick jag två jätte fina tröjor varav en jag hade på mig idag:)
Av min mamma och Hans fick jag en form med löstagbar kant och 1500kr (till en mobil)
Av min bror & hans tjej fick jag en kofta från gina, typ genomskinlig och ett grönt linne oxå från gina!
Av min ena morbror och hans familj fick jag 200kr (till mobilen)
Av min andra morbror och hans familj fick jag två värmeljushållare eller vad man säger :) (jätte fina) och 200kr då oxå till mobil.
Av mormor och morfar fick jag 500kr, till mobilen ;) hah
Av Ingemar och Anita fick jag 200kr :) Dom jag oxå kommer lägga på mobilen ;)
Och av David fick jag presentkort på Gina Tricot på 300kr för jag antar att han inte vågar köpa kläder till mig ;) och säsong 1 och 2 med oth :D

En bra födelsedag :)

men nu ska jag fortsätta min nördning HOHOH
ha en bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0