tråkiga torsdag

hejhopp:)
Skolan som vanligt idag och tråkigaste dagen.. Torsdagar ;/ men men, Började dagen med Medicinskgrundkurs och sedan inställd svenska så håltimme i 3 timmar.. Åt på donken och chillade :) sedan var det engelska och jag och sara satt i ett annat rum och fick mycket gjort :) Sist hade vi arbetsmiljö.. tårkig lektion men jag hann precis sätta igång med frågorna som vi börja med förra veckan så skulle jag gå ner till metodrummet. Där nere var vi några flickor som övade på förflyttningar. i säng, från säng till stående och säng till rullstol :)
Sedan var det slu, dagen har faktiskt gått fort och nu är man ombytt... Har övertalat mig själv till en springtur i kylan :D Nu väntar man bara på ipoden men den får nsart avra färdig laddad tycker jag :D
Hoho duktiga Johanna!

Imorn är det helg och imorn ska min vård&omsorgs lärare äntligen knäcka min rygg :D om man vågar kommer väl bli förlamad men David får ta mig i alla fall :)
Nu ska jag springa så jag hinner med en springtur till gränby efter och handla ;D hejsvejs<3


fick i en rosett i håret i morse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0