3 dagar kvar

Tjosan trosan (:

värt.. nu ska jag skriva om allt precis som det stod förut bara för det försvann.. nästan iaf!
Så nu kör vi... hmm

skolan har typ börjat på riktigt nu..
rätt seg dag idag men har gått fort på nå vänster. Tre lektioner men alla har varit 1 timme och 20 minuter långa och jag och Jessica har vart övertrötta så det hette duga så vi har skrattat men vi har jobbat! 11 tal på matten :) mhmm jag kan jag :D
 När skolan slutade for jag hem direkt kolla fejjan lite innan jag började städa :) Städade min sida av rummet för Sanna får stå för sina egna dammråttor! och toan städade jag, hörde du det mamma? Din dotter! Hon, hon har städat toan! JAG KAN MAMMA :D lite stolt nu va?

har suttit och pluggat lite på kvällen oxå, skrivit brevet till praktikplatsen oså så nu är det klart :)
Nyss kollade 4 flickor på topmodel inne i vardagsrummet och vi eller rättare sagt jag satt och kommenterade hur alla såg ut... men asså blir man inte modell för att man är fin? och hur smala är dom inte???? Hon som åkte ut.. vafasiken var felet ;O Sa att hon var frisk och mådde bra och sa att hon tyckte om sin kropp! lilla gumman ditt midjemått var typ 10 cm.. inte riktigt men nästan! Vad är det för förebild för andra tjejer?

jaja nog pratat om vad jag tycker och tänker :) Men några av er kanske tycker likadant.. Jag är nog glad att jag har kurvor och fett på kroppen!

Nu ska jag iaf strax hoppa in i duschen och sedan ska jag nog läsa lite :) mmm johanna har kommit på att om man läser blir man smartare! i alla fall i min situation :)

Här kommer iaf lite bilder från Romme
Puss <3


jag och min prins <3

Hans, David och Johanna som är röd i ansiktet förutom där hon har haft skidgajsen!!!!!
Men jag bjuder på den :D

min otroligt söta mamma som bilden blev åt fel håll på!



Malin körde på barnslalomen! Där passar hon bra :D


och såhär slutade det :D mammas fina läpp får ni se.. det verkar som att mamma vill ligga på sidan nu för tiden ;/


Nu är man ny duschad och klar! ska nog byta kläder och krypa ner i sängen och läsa Män som hatar kvinnor :D
Imorn har man lite sovmorgon och börjar 10.20 mycket skönt tycker Johanna :D

Godnatt och njut av bilderna... särskilt mammas läpp! HOHO
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0