gurkan <3

god kväll! :)

Hemma från lasarettet och det nu. Stackars mormor men hon verkade bättre iaf, hon fick syrgas och hon pratade på :) Har kollat Grey's anatomy och nu är det bästa Big Brother :D Så jäkla bra, förutom Rodney för han är så äcklig.. blää

Imorn är det upp tidigt igen och till praktiken, 7 på morgonen.. Liksom kan dom inte låta ungdomar sova lite åtminnstonde? NEJ! upp och hoppa vettja!

Idag fick jag sluta mycket tidigare iaf :) As skönt, hem och satte mig på en dyna med en filt runt mig på altanen och läste svenska boken och sen somna jag så är helt röd om kinderna nu :( jäla skit..  men men
Nej nu ska jag fortsätta kolla min Gurkan<3 :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0