redan tredje veckan

jaa nu låter det som att jag är gravid men NEJTACK!  Så är det inte.. Det jag menar är att praktiken går så sjuuukt snabbt och jag är redan på tredje veckan av 5 :o knäppt!
Dagarna går riktigt fort och jag tycker faktiskt att det är kul, får oftast sluta tidgare :) Kul! alla som man går till är pigga och så tacksamma och så snälla så. Man blir så glad :) hah
Jaa, och imorse fick jag sms av mamma oxå att mormor fick åka ambulans till sjukhuset.. Stackars mormor, hon och hennes andning.. Så jag och mamma ska plocka ihop lite kläder och åka in till henne strax. Hoppas hon blir bättre i alla fall!

Snart får jag äntligen träffa David! :D Åh asså man saknar honom så mycket. Min prins :D<3

Ny header har jag pillat dit oxå ;) efter en lång tid utan bloggande. Så nu är det lite nytt och fräscht här!
Men nu ska jag kila, skriver nog ikväll efter vi har varit hos mormor :)

<3


min sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0