Händelserik vecka

Ja som vanligt sämstpåattblogg.blogg.se! Men men. Den här veckan känns det som att det hänt grejor må ni tro. I måndags började PoleFys så det var jag och en annan tjej som körde fysträning med för mig nya tränaren Diana. Köttigt och jobbigt med världens axelpass börja vi med. Huvudgrejen är att vi ska träna upp musklerna som vi behöver i Polefitnessen. Så det var ju skoj och så! I tisdags började Polefitnessen, och då hade jag Diana oxå. Gick väl okej eller nej det gjorde det egentligen inte.. Det var typ uppvärmingen som gick bra sen hade jag typ noll fäste på stången under hela passet så köpte dry hands efter passet så lär smörja in hela mig och stången nästa gång.. Men vi gjorde iallafall en ny kul grej ett lyft typ som vi ska göra utifrån sittposition på stången. Men som sagt gick det väl inte as bra då då.. Men vi går vidare! I onsdags var sista dagen för mig och Sara med C-uppsatsen så vi satt från 08 till 18 typ och sen hoppades/hoppas vi på att vi får godkänt och skickade in. Kändes otroligt skönt man blev typ piggare direkt efter att man tryck på skicka! Helt galet vad påverkad man blir av skolan och alla arbeten. I Torsdags hade vi läkemedelsberäkningstenta, hade typ inte pluggat så värst mycket eftersom jag och sara hade en del med C-uppsatsen att fixa så allt fokus var där. Men jag svarade i alla fall på alla frågor så nu är det bara att vänta och se! I Fredags hade vi scenarioträning tillsammans med läkare som oxå tar examen nu till sommaren och jag tyckte det var ganska kul faktiskt och man lärde sig en hel del! Vi blev filmade under fallen som vi gjorde o sen fick vi titta på dom. När vi gick igenom allt efter varje fall skulle vi komma på en grej som vi själva tyckte att vi gjort bra och typ ge beröm till oss själva men jag kom typ aldrig på nått.. Varför ska det vara så svårt att ge sig själv beröm?! Aja, jag var bra på en sak tydligen iallafall och jag var supersnabb med hjärtkompressioner och hade ett bra tempo så det kan ju vara bra att vara bra på så att säga!
 
Ja i lördags var det dags för lördagscrossfit så vi körde kl.10 för en gång skull och sedan kl.11 var det workshop i löpteknik. Inte super passande i och med att jag har typ benhinneinflammation i båda benen men var ialla fall inte så värst mycket löp utan mest ja.. teknik! Efteråt var jag och Lina kvar ett tag och stretcha och öva pullups osv osv.. och då klarade jag toes to bar!! helt flux liksom så orkade i alla fall göra 4 stycken på rad så nu varje gång det är TTB på passen ska jag göra dom så ja blir bättre! :D Det gjorde typ iallafall min dag trots att jag slet sönder händerna både på passet och när jag öva själv så gjorde det ingenting! I ett sånt tillfälle kan jag känna mig lite stolt! Cykla hem med ett leende på läpparna hann byta tröja åtminstonde och sen åkte jag med bror min upp på stan och köpte ny telefon oså fick jag shoppa loss på Maxi efteråt! Sen gjorde jag absolut ingenting resten av dagen. Eller var egentligen inte mycket kvar av den då jag som sagt var på crossfiten mellan 10 och 13.30 och kom hem efter allt farande med pontus typ 16- 16.30 eller kanske tillomed 17.. Spillerill! hur som haver så låg jag bara och gäste i soffan! Kolla lite resor för vill bara leva i sommar eftersom att jag inte ska jobba. och nu har jag upptäckt att det avråds att åka till kenya... så kanske inte blir nått volontärarbete. Eller så byter jag land! vem vet!! Men vart lite sugen på att göra minstadstrip i europa oxå så den håller jag på att planera oxå! Men i sommar måste jag oxå ta den där förbaskade körkortet... kanske tillomed hinner innan vad vet jag ;)
Ja men det var ju typ allt. Idag ska jag försöka komma igång och komma långt med en uppgift som ska in på tisdag så man slipper stressa för det är ju faktiskt inte bra för kropp och knopp så!
 
Överlag har det fresten varit en riktigt bra träningsvecka!! Alla pass på crossfiten har varit ganska kul och as kuliga så det har varit världens super vecka!! Så träna pole måndag och tisdag och crossfit tisdag- lördag! så har tränat 7 ggr på 6 dagar det är ju ganska bra ju! Idag är det nog vila från allt! Behöver nog vila smalbenen och hinnorna åtminstonde men man kanske kan träna lite rygg och mage hemma, vad vet jag? Ingenting oftast men nu ska jag återgå till mitt disco och plugg!
Hejsvejs!
 
Eller neje!!! Idag fyller ju bästa Sarisen år!!! Min brother from another mother ju!!! Så lär skriva grattis här oxå när jag ändå är i farten! Så GRATTIS BÄSTASTE FINASTE SARA!!!<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack babe😍😍

Svar: 😚
Johanna Rosengren

2016-04-12 @ 14:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0