noll motivation

Ja ni.. den här veckan asså.. varit sämsta diet-veckan nånsin! Men vart sjuk i tisdags oså dubbeltränade jag endå och var kanske inte det bästa jag har kommit på.. men tog ju iaf pr i pushpressar du på 36,5kg. Det börjar ta sig att man kämpar ovanför rx-vikten nu och kör rx när det är amrap osånt! 👍 men som sagt inte så värst klokt så jag låg totaldäckad onsdag och torsdag.. så ingen träning och ingen bra diet. Åt typ glass o åt direkt ur Nutellaburken och bara låg i soffan och kolla film hela dagarna.. MEN samtidigt så har jag varit as sjuk så ibland måste man ju.. dock fortsatte det så har varit sjuk heeela helgen så ingen träning nu heller så jag tog mitt pick och pack och katt och for till Karlskoga och hängde med mamma, åt saigon och moffa ostbågar och drack gott... Sov ASA dåligt natten till lördag (går dock sovit dåligt hela veckan) men nu var sängen stenhård, lakanet kändes som sandpapper och jag vart tätt i näsan och torr i hela halsen och lungorna typ så vakna varje timme.. Det var väl inte tipp topp för 20 i 8 skulle vi upp och duscha och äta frullen för att åka på Loppis, mamsen och jag! Och det var tame tusan det värsta jag vart med om.... huuur mycket folk som helst och folk bara sprang in när dom öppna och stod och hoppa utanför för att se in vad som fanns där inne.. helt galet! Mamma plocka på sig en hög pall i början så erbjöd mig snabbt att bära den så jag slapp att gå in bland så mycket folk och gjorde jag det fick som ju flytta sig ännu mer. Men sen ni!! Sen fångade min blick upp världens skivstånd med bara LP-skivor och för den som vart hemma hos mig så har jag dom som prydnad några stycken som jag tagit efter pappa så stod och leta efter lite fler nu och hitta stycken som jag vart nöjd med så gjort av med 40kr! 👌Sen åkte jag och mamma ut till Dollarstore och kolla in det och köpte lite maskerad grejer till mammas kompis som håller på och sätta ihop en tester som hennes brukare ska få visa upp sen 👍 sen hem och jag var helt död! Men tog med mig katten ut på tur och hitta lite stänger som jag börja öva pullups på och vet ni? jag klarade faktiskt o  jag får göra ett ytterst litet skutt så orkar jag den där sista biten! Så sen vart det tävling! Jag mot Hans, mamma tävlade nog i sin egna klass och sen jag mot pontus och måste erkänna att P säkert vann den jäkeln!
På kvällen grilla vi och jag kände mig bara mosigare och tröttare för varje tugga och sen skulle vi titta på massa kort innan jag fick skjuts tbx till Örebro av P i värdens snökaos!! Vart helt vitt och halt galet väder det kan vara i april liksom!
Ja så idag är jag oxå sjuk... fått såndär härlig hosta nu som sitter ända ut i alveolerna i lungorna så går inte att hosta upp nått(om man nu vill det) men går typ inte att hosta hals för strupen känns som att det ska gå hål på den då.. så nu är det nästa dryga grej så jag får väl se när jag kan träna härnäst! Dock har all sjukdom varit bra för mina små benhinnor så nu har dom ju vilat massa så dom är nog i toppform nu!👍 Har fortsatt moffa idag oxå... hemskt känner mig typ gravid typ om magen och nu måste jag sova gör imorn är det sista seminariet ever på sjuksköterskeprogrammet så då måste man dit.. Önskar dock att vi inte skulle börja 08.15 men men vad gör man inte liksom!!
Så godnatt och sovgott för det måste jag få göra nu 

Här är mina nya superfina skivor! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0