regn, födelsedag och ägg

Ja ni.. här är man fortfarande sjuk och förkyld men mår ändå mycket bättre som tur är inför praktiken som börjar på måndag och då är det oxå bara 5 veckor kvar innan examen!😃

Men men. Det har ju endå hänt lite saker den här veckan, vi har skrivit en hemtenta och sista av det slaget som tur är. Satt uppe långt in på natten för har typ blivit värsta nattugglan så satt och skrev och sjöng med i Spotify innan hjärnan behövde vila några timmar. I torsdag vandra jag runt i typ hela Örebro i regnet med Lovisa då hon fick nyckeln till sin lägenhet så vi var där och hängde lite och mätte så bra. Skönt att komma ut ändå trots regnet och se lite folk när jah typ varit och känt mig instängd i mitt sjukhem!

Valborg idag och som en liten pensionär sitter man och glor på nyhetsmorgon och följer kungens födelsedag och svtplay på datorn. GRATTIS GRATTIS KUNGEN PÅ 70ÅRSDAGEN FÖRSTÅSS!!! Haha känner mig verkligen som en liten gumma!
O nyss helt flux så plinga det till på dörren och vart lite förvånad för har inte beställt nått och man får ju ingen post ens på lördagar och vem sjutton besöker mig liksom😉 men jo då stod min Partner in crime med present för att vi ÄNTLIGEN fick G O D K Ä N T på den där sablarns jäkla C-uppsatsen!!!💪💪✌✌ vart så förvånad så fick jag super fina äggkoppar, jag som sagt typ flera gånger att jag inte har några så nu ni!!! Nu ska jag äta ägg varje morgon!

Men det va typ allt jag hade för nu, nu måste jag grilla Lovilovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0