Skön freeedaaaag

Så nu har jag och lovilovan äntligen blivit masserade och relaxat! GAALEEET SKÖÖNT! Så tumme upp på den!👍 Och eftersom vi även fick tillträde till äventyrsbadet tog vi en runda och åkte en av de nya "rutschkanorna" där man åker på en ring! Så åkte vi bredvid varandra i en bana och kan ni förstå så skoj det var!! Kände mig som ett barn på nytt! 😂 Vi bestämde iallafall att vi ska försöka boka in ett sånt här tillfälle en gång i månaden och få massage och så! Tyckte det var en klok idé från Lovilovan! Chillaxa en stund där innan vi drog oss hemåt för att få nått i magen och vila upp oss lite innan fredagsträningen!  Ikväll var det Stefan som var coach och det var nog tur det för han är typ den som pushar en längst och gör så man ror lite extra fort i slutet! 
Passet var så här:
A) på var 90 sek i 4 set
Barbell hit thrust x8 
Armhävningar i hollow ×8-115
Supinerade ringrostig x 10

B) tre varv på tid av:
500 meter rodd
12 marklyft @75% av sin egen vikt (vet inte vad jag väger så jag slog till med 50 kg...)
21 boxhopp 

När jag var på sista boxhoppen kände jag hur andningen blev snabbare och snabbare och tänkte bara på min puls så började andas efter den så när jag var klar med de sista 21 fick jag inte luft alls typ! Så vandra ut och satte mig ensam i regnet (det lät deprimerande..) men det var skönt för att jag skulle kunna fokusera på andningen och försöka få ner pulsen men nej då sitter jag o lutar mig framåt så allt svartnar istället.. så jäkla obehagligt.. men men jag lever och cyklade hem fort som tusan för hade tvättid för måste tvätta partybraxorna så dom sitter tajt som sjutton imorn när vi ska fira Sarisen och Lovilovan! 👌 Så ja jag lever men har bara kommit till hallen.. från cykeln in hämta tvätt ner i källarn starta maskin o in till hallen och nu sitter jag här.. får se när jag kommer upp! Lite hårt och sova här iaf.. 
Jaja puss och kram 😚


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0