surtant

Asså det går inte att beskriva hur djävulsk förbannad man blir när någon respektlös själ tar ens tvättid! Vad fasen skyller han på? Är han blind? Kan han inte se att han bokat 12-19 och jag har 19-22 som är SISTA TIDEN! Nej men börja tvätta 16 du dina sablrans skithög och gå över på min tvättid! Huuuvaa! Asså kokar i mig.. skrev typ 3 lappar o satte på dörren till tvättstugan. Jäkla skithög! Bor man i hyreshus där det är ett X antal personer som delar på tvättstuga får man väl tamefanken respektera lite.. 
Åååh hela min kväll vart förstörd nu.. hela tvättpåse är ju full av en "maskin" bara och har typ inga rena träningskläder heller.. kan ni förstå men ilska..

Nu ska jag fortsätta titta på Hannah Montana The movie (barnslig tjej, men den är ju rätt kul!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0