Brunch, Bakåtkullebyttor & Backsquat

Hej hallå hallej!

Tiden bara flyter iväg nu för tiden så hinner inte ens blogga trots att jag inte gör något, skumt!
Men men, i lördags unnade jag mig faktiskt en gott och blandat sur påse och en lite cola zero efter allt dietande! På det gjorde jag även världens typ mega stora mugcake.. vilken jah såå ångra sen för mådde så dåligt! Vart så mätt o så sött så det bara svämma över. I söndags låg jag kvar i sängen länge och sen gick jag upp och gjorde en mega brunch istället och åt så jag tror jag sprack! En smoothie, med lätt naturell yoghurt, 1 banan, Hallon och björnbär, sen ett glas mjölk, äggröra, bacon och blåbärsplättar typ som vart sådär amerikanska-pannkakor-tjocka! Mumma var det i alla fall! Var så skönt att mysa och lycka lite för sig själv en hel söndag, nog för att jag är typ själv varje söndag haha men unnar mig inget sånt här! Sen var det underbart roliga polefitness som vanlig på söndagar och vi gjorde en ny spin och sen öva vi på bakåtkullebyttor och att stå på huvudet. Det galnaste är att i nästa nivå som börjar i april så ska vi kunna stå på huvudet för att sen typ korsa benen om stången och komma upp typ stående på stången. As svårt att förklara så att någon ens skulle förstå men ja typ ni kan ju föreställa er! Så har sån träningsvärk nu i nacken i alla fall.

Idag har jag faktiskt jobbat på sjukhuset där jag hoppar in extra och jobbar som undersköterska, kommer säkert troligen fortsätta som sjuksköterska där efter sommaren oxå då jag redan fått erbjudande om jobb så! Men var ett tag sen jag jobba så var rätt kul och dagen flöt ju på så det var skönt! Tacka även ja till ett kvällspass imorn oxå. Kan verkligen inte säga nej när dom frågar en live liksom.. Men jag behöver i alla fall extra pengar om jag inte ska jobba på hela sommaren och resa så det är bara att bita ihop men det går nog bra. Nu på kvällen var det ett pass crossfit som stod på schemat och vi körde backsquat och jag tog nytt personbästa och tog 70kg men satans så tungt det var! Sen körde vi i lag om två 60 wallballs, 30 toes to var eller vi körde tuck ups, sen 50 wallballs 25 tuck upp och 40 wallballs 20 tuck ups och för första gången någonsin var jag och Lina klara först! Helt otroligt men var för hennes insats på wallballsen!

Det var typ det jag hade och berätta för idag och nu är jag så sjukt trött så nu ska jag räkna mina får typ och låta John Blund komma!

Godnatt/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0