dålig dag för fröken

Hej hopp i galoppen!

Idag har varit en dag som inte alls känts på topp någonstans.. Började dagen med föreläsning ovanligt nog. Men i läkemedelsberäkning.. asså jag suger så otroligt på matte och inte blir det bättre av att det är doser, styrkor och mängder OCH vätskor, gaser, pulver, tabletter osv osv. Blir så trött på mig själv oxå att jag säkert tror att jag är sämre än vad jag är men dålig är jag! Hoppas bara att jag fixar tentan sen då ska jag vara lycklig!
Idag var inget pass för mig heller på crossfiten, kanske för att jag trodde dom ändrat hela passet från att göra clean till marklyft så kom dit och var inställd på marklyft sen körde jag clean i alla fall (man fick välja) för behöver öva på det och visst gick väl bra dom typ 3, 4, 5 gångerna men sen vart det bara stopp i min hjärna.. gick inte! Fattar inte.. men var sjukt mycket folk på golvet då det är prova På-vecka plus att annat rutinerat folk är runt omkring och framför o bakom och överallt så det tog helt enkelt stopp! Men man måste väl ha såna dagar oxå!?
WODen kändes i alla fall bättre med 5 pullups, 10 burpees och 15 kettlebell svingar i 10 min! Har gått ner från 2 gummiband till 1 nu när jag kör pullups så det är faktiskt as kul! Men satans vad det sliter i händerna! Valkarna bara växer och dom som gått sönder hinner aldrig läka men men.. vill man va fin får man lida pin!

/ Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0