Just idag är jag stark!

Hej hej hallå!
 
Just idag är jag stark! Är typ precis hemkommen från en Crossfit-pass och idag körde vi frontsquat i 8 set och jag tog nytt personrekord med 10(!!!)kg från förra veckan! Så gjorde 55kg i 2 rep så ja just idag känner jag mig stark! Sen körde vi 1000meter rodd, 75 kettlebell svingar och 50 wallballs på tid, vilket va sjuuukt jobbigt! Sen när passet var slut gjorde jag och min kära fina vän Lovilovan en magövning som vi gör efter varje pass så våra rutor bara ploppar fram tills i sommar!
Och vet ni vad.. har blivit riktigt slapp med dieten så idag åt jag ris till min lilla lax och vet ni vad en gång till!? SATANS så gott det var!! M U M S!
 
Men det va typ det enda kuliga jag hade och berätta så nu ska jag ta en lång varm dusch och sen sova, för imorn har vi handledning i c uppsatsen så hoppas vi har gjort någonting bra!
 
Men tack och hej, det var allt för mig!
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0