Materiell lycka och fredagsfeeling på en torsdag!

Godkväll kära bloggvärld! 
 
Idag har varit en bra dag må jag säga! C- uppsats- skrivandet fortsätter men man börjar se ett slut faktiskt! Vi är ju faktiskt inne på diskussionen och skriver och det är otroligt skönt och riktigt jäkla mördar-tråkigt.. Men vi tog ett tidigt avslut idag och besluta oss för att ta en ledig dag imorn, dels för att vi känner oss bra i fas och för att Sara ska svirra ner till Skåne på dagen! Så vi skippar 3-4 timmar o tar fredag hela dagen! Så fick faktiskt fredagsfeeling redan idag på eftermiddagen så kvällen har bara swishat iväg. 
Men idag har jag oxå fått lite materiell lycka, eller ttextil-lycka då jag beställde träningskläder från Sportamore här om dagen så det kom idag!! Lycklig att få (eller fått och fått?!) 2 nya träningstights och 3 träningströjor och en redig tur att allt satt som en smäck oxå! Så nu är jag taggad till tusen på träning, trots att jag lägger i en varm, skön säng! Tänk att man kan bli så positivt påverkad av lite tyg egentligen!? 
Har blivit världens märkestönt och Nike-lover! Köper allt i Nike typ. Men ena paret tights var faktiskt Adidas så det gjorde väl att mina till synes besatthet av Nike såg mindre ut kan jag ju hoppas! Apropå skönhetsideal liksom.. vad vi påverkas av märken och reklam! Nog för att jag tycker att Nike har riktigt sköna kläder och att det väger upp en del oxå men det där lilla märket påverkar nog en mer än vad man tror och vill erkänna! Men men, ibland måste man faktiskt unna sig! Man vet faktiskt aldrig när det roliga tar slut!
 
 
 
 
(Ignorera skohögen & duck-face)
Kvällskramar / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0